|
Forum - Prag Eksperten Velkommen til Prag Ekspertens forum!
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Laus Site Admin

Indmeldt: 20. Jun 2005 Indlæg: 50 Geografisk sted: Prag
|
Skrevet: Fre Aug 05, 2005 1:20 pm Emne: U Fleku - en overvurderet turistfælde |
|
|
Jeg kan såmænd godt forstå, at de fleste gerne vil se det berømte mikrobryggeri/værtshus/restaurant U Fleku, hvis historie går tilbage til 1499. Og deres berømte sorte øl er bestemt også godt.
Men det er for dyrt! Det koster dobbelt så meget, som en tilsvarende kvalitet koster på f.eks. Novemestsky Pivovar i Vodickova eller på Pivovarsky Dum på hjørnet af Lipova og Jecna
Tjenerne på U Fleku oftræder ofte arrogant overfor kunderne, og de faldbyder konstant den tjekkiske bitter/likør Becherovska på en måde, hvor de ikke tager "nej" for gode varer.
Husk også at tælle regningen efter!
Hvis du alligevel vil opleve U Fleku - og det kan jeg som sagt godt forstå! - så spis et andet sted først. Maden er ikke god, men priserne alligevel halvhøje.
Men øllet??? DET er godt!
/Laus _________________ Ukončete, prosim, výstup a nástup, dveře se zavírají!
www.prag-eksperten.dk - din individuelle rejsepartner |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Martin Lynge Nicolaisen
Indmeldt: 17. Jul 2007 Indlæg: 1 Geografisk sted: Næstved
|
Skrevet: Tirs Jul 17, 2007 7:19 am Emne: |
|
|
Det er muligt tjenerne er en anelse anmasende med drikkevarene, men kommer man ikke netop på U Fleku for at drikke sig i hegnet ? og helt korrekt at maden IKKE er noget at råbe hurra for men ......
Vi var i 2006 på firmatur og endte sidste aften på U Fleku og vi havde den mest festlige aften i mands minde, det er absolut et anbefalelsesværdigt sted og jeg vil vove at påstå at med den pris vi gav den aften må tjenerne have glemt at sætte nogen streger på de afregningspapirer der ligger på bordene for det var var VIRKELIGT en billig fest.
Her under er et par billeder, til orientering er det undertegnede i den røde trøje ...
De venligste hilsener
Martin
PS. Spillemanden kunne flere danske klassikere
PPS. Det er en kanon idé at bestille kogte kartofler til maden
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|
|